email.jpgEz itt most két végülis teljesen különböző téma. De egy nap hatása rám.

Tegnap írt egy barátom, hogy vajon ő rajta van-e a LinkedIn-en? Hát megnéztem, igen. OK. De milyen email címmel. Hát ez már keményebb kérdés, mert ezt csak a kapcsolatok látják. És mecsoda szerencse. Én vagyok az egyetlen kapcsolata :)
Megnéztem, megírtam neki.

 

Igenám, de ezzel sincs ő kisegítve, mert ugyan be tud lépni, DE az email cím domain-je már nincs meg.
Mi ilyenkor a teendő? Meg kell változtatni az email címet, hogy a LinkedIn belépéshez a jövőben ezt használhassa.

De hogyan tudom megváltoztatni? - kérdezte ő. Én pedig ezt a linket küldtem neki.

És azt javaslom mindenkinek, hogy a legegyszerűbb email címét használja, lehetőleg egy nagy web-es rendszert. A munkahelyi címek jönnek és mennek... És amíg LinkedIn van, addig Gmail, Yahoo!, [freemail] biztos lesz.

FIGYELEM! a Freemail -en a LinkedIn-től a levelek a közösségi mappába kerülnek!

 

Ez a jövő: az onlinetrendek blogon láttam, hogy milyen szép lesz a LinkedIn.

Az első redesign oldal már mindenki által látható, a nagy változást a LinkedIn Today oldalán láthatjuk, ahogy azt 2012. május 16-án megírta a LinkedIn blogja.

 

És július 16-án kezdték a szép, új, szürke textura hátterű, elegáns, minimalista design vonalú oldal bevezetését a 160 millió felhasználó körében, ahogy erről is szólt egy blog.
Nagyon várom, hogy az én  oldalam is ilyen legyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LinkedIn Képzés logóSzeretnél többet megtudni a LinkedIn-ről magyarul, hatékonyabban használni a LinkedIn-t, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a céged hogyan kommunikálhat jobban a LinekdIn révén?

Keresd meg a LinkedIn-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr724689755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása