linkedin_blue_bg.jpgA Linkedin az IPO-ja (tőzsdére menetel) óta 60%-os bevétel növekedést ért el a fizetős Linkedin felhasználói szám növekedése miatt.

Ez nagyon szép szám.

Ami így is csak az egész Linkedin felhasználói tömeg - ami ma már (nem hivatalos adatként) 178 millió embert jelent a világ 200 országában - 8,4%-a, írja Wayne Breitbarth.

A Linkedin-en a legtöbb kapcsolattal rendelkezők csak a az egész 178 milliós közösségnek csak a 0,7%-a, ami így is egy és egy negyed millió ember. Ebben vagyok én egy.
Míg a legtöbb embernek, Breitbarth adatai szerint (20,1%) 101-200 ismerőse van. Én javaslom, hogy a 5. vagy a 6. csoportban, a 301-499-es (12,4%) vagy a 500-999 kapcsolatú (13,1%) csoporthoz tartozzanak, mert ahogy Jan Vermeiren is írja a másod szintű kapcsolatok a leghasznosabbak a Linkedin-en (őket ajánlás útján érjük el, és a személyes ajánlás a legjobb. Én is így jutottam a Coaching Határok Nélkülhöz előadónak.

És a csoport tagság talán az egyik leghasznosabb felülete a Linkedin-nek, legyen a cél az énmárka építés, a cég ismertség növelés, a hírlevél szerű tartalom szolgáltatás, a tanulás, a csoportban mindez elérhető. De hányan használják a Linkedin e csodás eszközét?
3,7%-a több, mint 6,5 millióan egyáltalán nem használják.
41,6%-a nem tagja, csak 9 csoportnak, ez a többség, 74+ millió tag.
És csak 1,3% tagja több mint 50 csoportnak. Ez hogy lehet? Úgy, hogy ez a 2,3 millió ember tagja subgroup-oknak (alcsoport) is, ami beleszámítódik a teljes összegbe. Pedig, igen, jól tudja, csak 50 csoportnak lehetünk tagjai.

A 9 perc, az egy optimális napi időtöltés a Linkedin-en, a karrierünk, az énmárkánk, a tanulás érdekében. Mégis az átlag felhasználó havi szintem sem éri el ennek a dupláját, ahogy ezt Charles Caro írja.

100%-os profilja van a tagok 50,5%-ának, azaz 88,1 millió tagnak nem készült még el a profilja. Pedig mint korábban írtam, 40 azaz negyvenszer erősebb egy 100%-os profil, mint akár egy 95%-os.

A Linkedin top 12 legkedveltebb eszköze:

  1. csoportok 79,6%
  2. keresés 70,6%
  3. people you may know 66,8%
  4. ki nézett meg (who's viewed you) 64%
  5. céges információk 58,8%
  6. főoldal 44,3%
  7. ki kit ismer 43,6%
  8. friss bejegyzések 42,9%
  9. cég követése 38,4%
  10. bemutató funkció 31,1%
  11. jobs (állások a Linkedin-en) 24,9%
  12. céges oldal 23,2%

Nyolc mód, ahogy segített a Linkedin:

  1. Legtöbben a személy és cég keresést emelték ki 76,9%
  2. Utána 68,6% a régi üzleti kapcsolatok megtalálását jelölték be.
  3. 49,7%-uknak üzletet hozó kapcsolatok építésében segített.
  4. A személyes üzletkötések növekedését emelte ki 44,5%-uk.
  5. 38,3 százalékuk az állástalálását köszönheti a Linkedin-nek.
  6. 37,6% a potenciális üzleti kapcsolatok növekedését,
  7. míg a marketing és branding erősödését a válaszadók 37,2% érezte fontosnak.
  8. És 27,9%-uk szerint a Linkedin azonosítható üzleti növekedést ért el.

LinkedIn Képzés logóSzeretnél többet megtudni a LinkedIn-ről magyarul, hatékonyabban használni a LinkedIn-t, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a céged hogyan kommunikálhat jobban a LinekdIn révén?

Keresd meg a LinkedIn-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr54810537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása