Igen, igen, ahogy azt ez a dal is énekli, 3 az egy csodás szám. A magyar igazság is 3. És a Summary (összefoglaló) rendszere is 3. Azaz 3 bekezdés.

Az őszinteség kifizetődő. Ez ugyan nem csak a Linkedinre igaz, de itt talán fontosabb, mint bárhol. Figyeljünk erre és maradjunk mindig magunk. Ha másnak akarunk látszani, mint akik vagyunk az visszaüthet.

  1. Az első legyen a cég branding, ahova írunk a cégünkről. Ideírjuk a a cég domain-jét, www-vel, mert ez odavonzza a szemet, mert ezen a felületen a Linkedin az URL-ből nem csinál linket. Így mégis a lehető legelőrébb van a domain nevünk, ami fontos mind az olvasónk, mind a Google (Yahoo!, bing, stb.) számára.

  2. Jön az énmárka, amivel a mi aktuális funkciónkat írhatjuk le a fenti cégnél. Legyünk őszinték, mégis a jó oldalunkat mutassuk be.

  3. És itt van az a rész, amivel az igazi engagement, a bevonódás elérhető. Az, amitől szerethetőek leszünk. Azaz lovemark, szeretetmárka. A személyes rész.

Egyes szám első személyben beszélünk magunkról, tán még ha királyok is vagyunk, akkor is. Az egyesszám harmadik személyben beszélés magunkról eltávolíthatja tőlünk az olvasóinkat. A Linkedin Profilunk a virtuális énünk. Ez fontos!!!

Ne használjuk sales, értékesítési felületként. Inkább arra koncentráljunk, hogy mi módon tudunk visszaadni valamit a közösségünknek.

A szakmai zsargont érdemes külön, egy "Specialities:"-el kezdődő függőleges, idézőjeles (bulletpoint) felsorolásban felsorolni. Ha van szakmailag köztudott rövidítése, akkor használjuk azt is. (Pl.: Search Engine Optimization; SEO)

A Summary egy statikus SEO eszköz. Ugyan azt írom, hogy statikus, mégis érdemes át- meg átnézni időnként. Beleírni, kivenni belőle, szerkeszteni.

LinkedIn Képzés logóSzeretnél többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a céged hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresd meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

http://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr515030787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.