top_10_szazalek.pngazaz "Miként vette semmibe a Linkedin 100 millió tagját".

Olvastam egy blogot, amely arról szól, hogy miként tett a Linkedin boldoggá 10 millió tagját. Ezek közül az egyik Lévai Richárd, akire nyilván irígy vagyok. A blogom címét Florian Bösch adta, Twitteren is el lehet őt érni.

Tehát arról van szó, hogy a Linkedin kiadott egy körlevelet, amiben néhányaknak megmondta, hogy az ő Linkedin Profilja benne van a leglátogatottabb 1%, 5%, 10%-ban. Az vélhető, hogy csak a kevésbbé aktív Linkedin felhasználhatók kaptak ilyen üzenetet, vagy csak savanyú a szölő, mert én nem kaptam ;)

Ugyanakkor van egy másik nézet is: lehet, hogy nem csak You Rock és You Suck között lehet választani. 

Sőt lehet olyan nézet is, hogy wow, én a top 84% része vagyok :)

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedin-ről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedin-t, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr325074036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dismay22 2013.02.11. 13:19:28

Miért örülni kell, ha kaptál egy ilyet, hogy te vagy az 500.000-ik magyar felhasználó?:)

Hány döglött LinkedIn account van nálunk nem?

Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz · http://hungarooo.org/ 2013.02.12. 14:20:40

Köszi! ez új infó ;)

ui.: egy kérdés a látogatottság kapcsán, Te nyomod követed ki nézi meg a profilod, illetve szoktál csak azért más profiljában járni, hogy felfigyeljen Rád?
süti beállítások módosítása