Ne lásson SENKI!

2013.09.16. 22:09

20130916-elbujok-a-Linkedinen-lathatatlan.pngVan olyan pillanat az életünkben (pl.: mikor még nincs kész a Linkedin Profilom), amikor nem akarjuk, hogy bárki is lásson minket.

Erre tegnap este találtam rá, pedig pár napja direkt rákerestem, mert egy korábbi Kürt Akadémia diák a megkérdezte, hogy miként tud eltűnni? Amint rátaláltam hívtam, de már túl késő lett, így inkább megírtam itt, ebben a blogban.Így csak egy linket küldök neki. Ennek a postnak a Linkjét, amit holnap reggel meg tud nézni, és másoknak is segítek.

OK, miként tudjuk ezt a beállítani.

Próbáltam a Settings (Beállítások) felületen, de ott több másik beállítást találtam, de erre semmilyen megoldást. Most viszont megvan.

Van egy egyszerűbb mód, azaz egyszerűen idekattint.

Kattintson ide, vagy a képre, a nagyobb képért!

20130916-elbujok-a-Linkedinen.pngHa szeretne Ön is rátalálni, akkor a következő egyszerű lépéseket kell megtennie ki- és visszakapcsoláshoz is:

  1. a menüsoron a Profile menüre vitt egérrel legördül az Edit profile (Profil szerkesztés)
  2. a Linkedin URL (én esetemben hu.linkedin.com/in/tamasbanki melletti Edit (Szerkesztés) gombra kell kattintani
  3. a Profile Content (Profil Tartalom) felirat alatt van két sor: 
        • Make my public profile visible to no one (Senkinek ne tegye láthatóvá profilomat közzé)
        • Make my public profile visible to everyone (Tegye mindenkinek láthatóvá a profilomat)

 

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Napi Linkedin Tippeket itt talál: Linkedin-Napi-Tippem.blog.hu

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr885519320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása