50.jpgA Linkedin Csoport az egyik legjobb (sok ilyen van) eszköze a Linkedinnek, melyet érdmes használnunk.

Wayne Breitbarth az egyik vezető Linkedin Guru a világban, aki akárcsak én sok csoportnak (50) a tagja. Ajánlom másnak is, hogy legalább 20 csoportnak legyen a tagja.

Ezek között legyen a legnagyobb lokális, a legnagyobb regionális és több a világ nagy csoportjai közül, ugyanúgy, mint kicsi, nagyon speciális szakmai csoport.

12 napi tippemet a Linkedin Csoportokhoz itt olvashatja.

Én sem vagyok aktív mind az 50-ben, de néhánynak nem is ezért vagyok tagja, hanem a mérete miatt, és a tagság helye, vagy számossága miatt.

A csoportok egyik legnagyobb értéke az, hogy így a csoport tagságának 95%-a az én kapcsolati hálóm részévé válik, s így én lassan 8700 kapcsolatommal több, mint 22,5 millió embert érek el, azaz a teljes Linkedin tagság majd 10%-át.

2014 januárjában jelenik meg a könyvem a Linkedinről, amit itt megrendelhet.

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Napi Linkedin Tippeket itt talál: Linkedin-Napi-Tippem.blog.hu

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr35746049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása