breaking_news.pngVége a Linkedin Csoport kérdőíveknek is 2014. május 15-én.

 

Megint egyszerűsíti az életét a Linkedin.

Eddig nem túl gyakran használt eszközt tünteti el a Linkedin. Én is kb. maximum 20 alkalommal használtam a Hungary Business Society (HBS) Magyar Üzleti Társaság (lépj be!), pedig nagyon jó eredményeket mutatott egy-egy kérdés.

De ahogy mindenhol, itt is a kérdésen múlik minden. Egy jó kérdés sok olvasót hoz, egy vacak nem hoz választ egyáltalán.

Legtöbben a SurveyMonkey-t vagy a Google Form-ot, esetleg a Kérdőívem.hu használják. Hazánkban én leggyakrabban a Google Formot látom használni, de ha már van magyar fejlesztés, akkor támogassuk Őket a jövőben.

 

Iratkozz fel a Linkedin Hírlevélre!

Linkedinről szóló könyvemet (A MAGYAR Linkedin kézikönyv, ára 2990Ft) itt rendelheti meg.

Rólam többet a Linkedinen tudhat meg a kedves olvasó, ha idekattint.

Kérem, ossza meg a blog bejegyzésemet a Google+, a Facebook, a Twitter és természetesen a Linkedinen is. Ha szüksége van segítségre, kérdezzen engem: +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr16071823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása