szuk_ing_1.jpgAz öt részes mini sorozatom negyedik részénél tartunk. Ebben a részben a Linkedin Kommunikáció Megszüntetéséről és a Megjelenés Törlése a Hirdetésekből lesz szó.


Mivel valószínűleg a teljes 175+ milliós tagság minden tagja másként használja a Linkedin-t, ezért lehet, hogy ez épp Önnek szól.

Vannak, olyanok, akiknek sok az, ami a Linkedin-en van. Nekik segít ez az öt részes mini sorozat, aminek a negyedik részét olvassa. Ebben a sorozatban 10 jó tanáccsal szolgálok a szűkíteni vágyóknak.

Leírom a módszert és fűzök is hozzá pár szót.

dőlt és félkövér betűs két pontot dolgozom fel ebben a bejegyzésben.

  1. Kapcsolat Rejtés
  2. Email Korlátozás
  3. Meghívók
  4. Csoportok
  5. Profil láthatóság
  6. Láthatatlanság
  7. Linkedin Kommunikáció Megszüntetés
  8. Megjelenés Törlése Hirdetésekből
  9. Kapcsolatba Lépés Korlátozása
  10. Szabd Testre Főoldaladon Megjelenő Tartalmat

dőlt betűs szöveg a módszer, a normál betűs szöveg az Bánki Tamás szakértői véleménye, hogy mikor érdemes ezt használni.

  1. Linkedin Kommunikáció Megszüntetés
    Ha ez a célunk, akkor ki kell vennünk egy pipát az Email Belállítások fül alatti "Linkedin Communications" (Linkedin Kommunikáció) alatti 3 beállításnál:
    1. Turn on/off LinkedIn announcements - hogy a Linkedin NE küldhessen semmilyen tippet, betkintést új termékekbe
    2. Turn on/off invitations to participate in research - hogy a Linkedin NE hívhasson meg kutatásokra (engem eddig 5 év alatt egyszer hívott meg)
    3. Turn on/off partner InMail - hogy NE küldhessen a Linkedin és partnerei (hirdetők és nem Linkedin felhasználó egyének) által küldött DM levet, információt, állásra felhívást, reklámot. Két pipát tudunk eltávolítani:
      1. marketing partnereké az első és
      2. munkaerő keresőké a második

  2. Megjelenés Törlése Hirdetésekből
    Előfordult, hogy viszont látta már saját arcát egy Linkedin-en futó hirdetésben? Velem gyakran előfordul, ha olyan cég oldalára mentem, ahol vesznek fel embert, bele kerültem a hirdetésbe, ami nem csak nekem szól, amivel
    1. személyesebbé teszik a hirdetéseket, akár a Linkedin-en kívüli partnereik oldalán.
    2. targetálhatóvá válik az ember (pl.: földrajzi hely, iparág, csoport tagság alapján), azaz a hirdetés jobban szólhat nekünk (hasznos lenne, ha ezt külön lehetne kezelni)
    3. a Linkedin soha nem osztja meg harmadik személlyel a tagok információit, de a hirdetők feltételezhetik, kikövetkeztethetik, hogy ki mivel és hol foglalkozik, ha Magyarországon dolgozó értékesítőket célozták meg a hirdetésükkel és Ön rá kattintott.
    Az Account fül alatt, a "Manage Advertising Preferences"-re kattintva csak egy pipát kell kivennie.

Linkedin Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedin-ről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedin-t, Linkedin Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr964900562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.