8 Csuda Jó Ötlet a Linkedin Kommunikációhozhoz újratöltve…
2013.02.25. 08:04
Taubert István vendég írását olvashatja, aki a 2013. február 22-i cikkem inspirálója is.
- Automatizált tartalom megosztás pl. így ifttt.com, azonnali és ütemezett taralom megosztás hootsuite.com.
- Látogasd rendszeresen mások fiókjait, aki számodra érdekesek! Javaslom, hogy olyanokét, akiktől tanulnál! Kövesd, figyelemmel nálad kik járnak, feltétlenül kattints át hozzájuk.
- Ne kizárólag iparági illetve szakmai tartalmat ossz meg, tesztelj több témát és figyeld a reakciót. (Hölgyek kattannak a fotókra!)
- Legyen saját magazinod: scoop.it
Miért?- azonnali csoportos megosztás: Linkedinen és Facebookon
- jól néz ki
- egy helyre gyűjtheted, címkézheted, tartalmaid
- amennyiben okosan tematizálod, akkor linképítésre is alkalmas, saját blogod, weboldalad mélységi linkelésével
- Mérd az online ismertséged… klout.com
- Vegyünk részt a Linkedin csoportokban, illetve hozzunk létre sajátunkat.
- Amennyiben WordPress, Joomla vagy Drupal blogod, weboldalad van, telepíts Linkedin (illetve egyéb közösségi plugint)
- Csatold további közösségi fiókjaid a Linkedin fiókodhoz.
Ráadás:
• Kérj segítséget
• Kérdezz okosan,
• Válaszolj szolidan
• Ajánlj
• Keress mentort, mentorálj
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Life Hacker | NapiHack · http://lifehacker.blog.hu/ 2013.09.27. 23:35:57
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz · http://hungarooo.org/ 2013.09.27. 23:36:17
ui: mondjuk én is szívesen helyt adok, ha van olyan ötleted ami...
uui.: ha nincs akkor :D
- miben más a inkedin.com
- kinek ajánlod? kinek nem?
- mire figyeljek?
- Mi legyen a prio...?
- Mit és hogyan tudok mérni?
- Mi lehet best practice B2B illetve B2C cégek számára? Először meglévő ügyfelekre, aztán potenciális vagy fordítva?
- Hogy érdemes viszonyulni az ügyfelekhez, partnerekhez, alkalmazottakhoz...
- Reklámozás inkedin.com-on
- Szakma csoportok amire érdemes figyelni?