Taubert István vendég írását olvashatja, aki a 2013. február 22-i cikkem inspirálója is.

 

  1. Automatizált tartalom megosztás pl. így ifttt.com, azonnali és ütemezett taralom megosztás hootsuite.com.
  2. Látogasd rendszeresen mások fiókjait, aki számodra érdekesek! Javaslom, hogy olyanokét, akiktől tanulnál! Kövesd, figyelemmel nálad kik járnak, feltétlenül kattints át hozzájuk.
  3. Ne kizárólag iparági illetve szakmai tartalmat ossz meg, tesztelj több témát és figyeld a reakciót. (Hölgyek kattannak a fotókra!)
  4. Legyen saját magazinod: scoop.it
    Miért?
    1. azonnali csoportos megosztás: Linkedinen és Facebookon
    2. jól néz ki
    3. egy helyre gyűjtheted, címkézheted, tartalmaid
    4. amennyiben okosan tematizálod, akkor linképítésre is alkalmas, saját blogod, weboldalad mélységi linkelésével
  5. Mérd az online ismertséged… klout.com
  6. Vegyünk részt a Linkedin csoportokban, illetve hozzunk létre sajátunkat.
  7. Amennyiben WordPress, Joomla vagy Drupal blogod, weboldalad van, telepíts Linkedin (illetve egyéb közösségi plugint)
  8. Csatold további közösségi fiókjaid a Linkedin fiókodhoz.

Ráadás:
• Kérj segítséget
• Kérdezz okosan,
• Válaszolj szolidan
• Ajánlj
• Keress mentort, mentorálj

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr805099154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz · http://hungarooo.org/ 2013.09.27. 23:36:17

Egy külön posztot megérne, miért jó vendég posztolni, sok, sok látogatót küldtél.. Köszönönöm!

ui: mondjuk én is szívesen helyt adok, ha van olyan ötleted ami...

uui.: ha nincs akkor :D

- miben más a inkedin.com
- kinek ajánlod? kinek nem?
- mire figyeljek?
- Mi legyen a prio...?
- Mit és hogyan tudok mérni?
- Mi lehet best practice B2B illetve B2C cégek számára? Először meglévő ügyfelekre, aztán potenciális vagy fordítva?
- Hogy érdemes viszonyulni az ügyfelekhez, partnerekhez, alkalmazottakhoz...
- Reklámozás inkedin.com-on
- Szakma csoportok amire érdemes figyelni?