szemelyes-erintes.pngSokan a Linkedinen nem is annyira a Trend miatt vannak, hanem, mert munkát keresnek. Azaz a Trend és a Munka iránti érdeklődés vonza az embereket a Linkedinre.

És ez nem csak Magyarországon van így.

3. A Személyesség

Nagyon fontos eszünkbe vésni, hogy a Linkedin bár a kapcsolatépítésről szól, kell bele csempésznünk néhány csepp személyességet is. Vannak a Linkedin "open networkerek" (nyílt kapcsolatépítők; mint én, Bánki Tamás is vagyok).

Ha kevesebb mint 50 kapcsolatunk van, azt a Linkedin kevésnek minősíti, de mi is érezhetjük, hogy senkit nem érünk el. Szedjük össze a volt munkatársakat, a volt sporttársakat és az egyetemi/főiskolai csoporttársakat is vegyük fel a kapcsolati hálónkba. Ahogy erről már az öregdiákokról szóló cikkemben is írtam.

Ezt a személyességet lehet a bemutatkozó levéllel elérni.

Azaz, mikor felveszünk kapcsolatot valakivel, akit valamiért szeretnénk a kapcsolati hálónkba felvenni, írjunk pár személyes sort neki, amivel bemutatkozunk, megírjuk, hogy miben tudunk segítségére lenni.

Írjuk meg nekik, hogy honnan ismerhetnek.

A csoportokban is jól tudjuk a személyességünket erősíteni.

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr255104654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.