mobilok.pngAmerikában ma már a Linkedin a vásárlás előtti döntéshozatali folyamat része.


Az USA-ban a Linkedin felhasználók 88%-ának van okostelefonja, míg a teljes populációra a 46% igaz, míg a Linkedin marketing blog szerint 62%-ának van tabletje, és a nem Linkedin tagok között csak 22%-nak. És még az olyan old school felhasználók is erősebben képviselik magukat, akiknek laptopja van, mint az átlag, ugyanis 94%-ának van, míg a többieknek csak 61%-ára igaz hogy van laptopja az USA-ban.

Vajon ez hogy igaz Európára és benne Magyarországra. Azt gondolom, hogy itthon az olló sokkal nyitottabb.

Napokban hallottam egy barátomtól, hogy Izraelben a reggeli bulvár műsorokban a TV-n van 10 perc app bemutató. MINDEN NAP!!! Minden kereskedelmi adón.

A fenti statisztikát 2012. decemberében mérte a Linkedin.

Michael Weir, a Linkedin Marketing Solutions vezetője szerint a Linkedin felhasználók
- 56%-a megkérdezi a tagtársai véleményét vásárlás előtt.
- 53%-a pedig megosztja, hogy mit vett.

Linkedin Okostelefon és Tablet infografika

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr65194609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.