pulse-in.pngA Google Readert épp mostanában zárja be az oriás start-up, mire felbojdult a hírolvasó piac.

A Linkedin most vette meg 90 millió amerikai dollárért (20 460 000 000 forint) a Pulse nevű ingyenes hír olvasó és tartalom megosztó platformot, írja a SocialTimes.com.

A cégnek 30 millió felhasználója van 190 országban. Több mint 750 tartalom forrásból dolgoznak és van Android és iOS felülete is.

A Pulse csapata átköltözik a Linkedin Mountain Viewban található központi irodáiba.

Az átállás alatt a Pulse természetesen működik tovább.

És néhány korábbi tartalom/marketing változás a Linkedinnél:

  • 2012 októberében kezdték tesztelni a videós hirdetést, amit azóta már a magyar hirdetési piac is felismert (pl.: Invitel)
  • 2013 februárja óta teszteli, kezdetben néhány kiválasztott felhasználóval a Szponzorált Posztot.
  • 2013 márciusában kezdte tesztelni megint csak kiválasztott hirdetőkkel a SlideShare hirdetést (a SlideShare-t 2012-ben vette meg a Linkedin),

    írja a Linkedin Marketing blogja.

Ezt a postot is Taubert István inspirálta.

Ahogy a Pulse blogja írja, az első közös Linkedin + Pulse feed a Linkedin Influencer feed. Ezáltal könnyebben férhetünk hozzá a világ legnagyobb elméinek írásaihoz.

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr115219365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.