breaking_news.pngÚj arculatot kapott 2013. augusztus 23-án a Linkedin csoport.



Túl a 2 milliomodik csoporton a Linkedin modernizálta a csoport designt is.

A Linkedin Infografikája szerint 4× annyiszor nézik meg annak a Linkedin profilját, aki csoportba bejegyzést ír, mint azoknak, akik nem. Szerintem ha valaki gyakran aktív, annak sokszor többször nézik meg.

Heti 8000 új csoportot hoznak létre a világ minden táján, mert csoportot létrehozni nagyon egyszerű. De eredményes csoportot létrehozni könnyebb megbízni hozzáértőket.

20130823-group.png

Percenként 200 beszélgetést kezdenek a Linkedin csoportokban.

A 238 millió Linkedin tag átlag 7 Linkedin csoport tagja. Pedig 50-nek lehet, és a csoport tagságaink jól mutatják érdeklődési körünket. Ugyanakkor előadásaimban azt szoktam mondani, hogy általában 2-3 csoportban tud egy-egy ember aktív lenni.

Ami fontos a digitális lábnyomunkkal kapcsolatban, hogy a zárt csoportok (ilyen a "Hungary Business Society", vagy a "CEE Group for business professionls") tartalmát a Google nem látja. Ugyanakkor a nyílt csoportok tartalmát, mint pl. a "Passive House - the energy efficient construction standard" látják a keresők. Azaz amit a másodikban írunk, az hathat az énmárkánkra.

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Napi Linkedin Tippeket itt talál: Linkedin-Napi-Tippem.blog.hu

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr395473836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.