10-ből 2 - jó tanács szűkítésre 5 / 4.
2012.11.12. 10:05
Az öt részes mini sorozatom negyedik részénél tartunk. Ebben a részben a Linkedin Kommunikáció Megszüntetéséről és a Megjelenés Törlése a Hirdetésekből lesz szó.
Mivel valószínűleg a teljes 175+ milliós tagság minden tagja másként használja a Linkedin-t, ezért lehet, hogy ez épp Önnek szól.
Vannak, olyanok, akiknek sok az, ami a Linkedin-en van. Nekik segít ez az öt részes mini sorozat, aminek a negyedik részét olvassa. Ebben a sorozatban 10 jó tanáccsal szolgálok a szűkíteni vágyóknak.
Leírom a módszert és fűzök is hozzá pár szót.
A dőlt és félkövér betűs két pontot dolgozom fel ebben a bejegyzésben.
- Kapcsolat Rejtés
- Email Korlátozás
- Meghívók
- Csoportok
- Profil láthatóság
- Láthatatlanság
- Linkedin Kommunikáció Megszüntetés
- Megjelenés Törlése Hirdetésekből
- Kapcsolatba Lépés Korlátozása
- Szabd Testre Főoldaladon Megjelenő Tartalmat
A dőlt betűs szöveg a módszer, a normál betűs szöveg az Bánki Tamás szakértői véleménye, hogy mikor érdemes ezt használni.
- Linkedin Kommunikáció Megszüntetés
Ha ez a célunk, akkor ki kell vennünk egy pipát az Email Belállítások fül alatti "Linkedin Communications" (Linkedin Kommunikáció) alatti 3 beállításnál:- Turn on/off LinkedIn announcements - hogy a Linkedin NE küldhessen semmilyen tippet, betkintést új termékekbe
- Turn on/off invitations to participate in research - hogy a Linkedin NE hívhasson meg kutatásokra (engem eddig 5 év alatt egyszer hívott meg)
- Turn on/off partner InMail - hogy NE küldhessen a Linkedin és partnerei (hirdetők és nem Linkedin felhasználó egyének) által küldött DM levet, információt, állásra felhívást, reklámot. Két pipát tudunk eltávolítani:
- marketing partnereké az első és
- munkaerő keresőké a második
- Megjelenés Törlése Hirdetésekből
Előfordult, hogy viszont látta már saját arcát egy Linkedin-en futó hirdetésben? Velem gyakran előfordul, ha olyan cég oldalára mentem, ahol vesznek fel embert, bele kerültem a hirdetésbe, ami nem csak nekem szól, amivel- személyesebbé teszik a hirdetéseket, akár a Linkedin-en kívüli partnereik oldalán.
- targetálhatóvá válik az ember (pl.: földrajzi hely, iparág, csoport tagság alapján), azaz a hirdetés jobban szólhat nekünk (hasznos lenne, ha ezt külön lehetne kezelni)
- a Linkedin soha nem osztja meg harmadik személlyel a tagok információit, de a hirdetők feltételezhetik, kikövetkeztethetik, hogy ki mivel és hol foglalkozik, ha Magyarországon dolgozó értékesítőket célozták meg a hirdetésükkel és Ön rá kattintott.
Szeretne többet megtudni a Linkedin-ről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedin-t, Linkedin Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054
Szerző: Bánki Tamás | DrLinkedin.hu
Szólj hozzá!
Címkék: kapcsolat linkedin beállítások magyarul Linkedin Magyarul
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.