transzparens.pngSokan a Linkedinen nem is annyira a Trend miatt vannak, hanem, mert munkát keresnek. Azaz a Trend és a Munka iránti érdeklődés vonza az embereket a Linkedinre.

És ez nem csak Magyarországon van így.

2. Az Egységesség és az Átláthatóság

Legyen egységes a profilunk. Stimmeljenek a dátumok! Azaz figyeljünk oda, milyen képet mutatunk magunkról. A HR-essel is kiszúrunk, de leginkább magunkkal babrálhatunk ki, ha a HR-esnek vissza kell vonnia minket egy ajánlatból, ha már a cég a névtáblánkat is elkészítette az ajtónkra, mert valami kiderül.

Ha azt a stratégiát követjük, amit sok karrier tanácsadó javasol, hogy minden pozícióra külön CV-vel jelentkezzünk, akkor is legyen a Linkedin Profilunk konzisztens. Erre az alapra építsük az egyedi önéletrajzokat.

Előfordul, hogy van egy olyan pozíció a profilunkon, amit nem szeretnénk kiemelni, de nélküle hiányos a karrier pályánk, akkor magyarázzuk meg, hogy mit csináltunk ott. Mint itt:
- Irodavezető (hozzám tartozott a cég online marketingje és nekem kellett a szakmai blogot is karban tartani).

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr935104635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása