uj-kapcsolatok-ablak.pngÁttekinthetőbb lett megint a Linkedin, most a Linkedin Contacts felülete.

 

 

Épp egy másik blog bejegyzést írtam, mikor megnéztem a Contacts felületetet egy egészen új felületet láttam, nem olyan áttekinhetetlent, mint tegnapelőtt. Igen, ilyen gyorsan változik a Linkedin.

Itt megjelölhetem a kapcsolataimat. Ami nekem nem lesz egyszerű a 7674 kapcsolatommal, de akinek ennél kevesebb van, érdemes nekifogni.

Június 7-én, pénteken reggel 10-kor jelenik majd meg az a postom, a Linkedin Napi Tippem blogomon, ami a Five Hundred Plus szolgáltatással foglalkozik, amit szintén érdemes használni majd.

LinkedIn Képzés logóSzeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

Napi Linkedin Tippeket itt talál: Linkedin-Napi-Tippem.blog.hu

Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054

In English you can find us on DrLinkedin.com

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr125342258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása