Önnek is van otthon 100 esetleg 1000 olyan névjegykártyája, amit akár üzletkötésre is használhatnak? Nekem van.

Önnek esetleg van már okos telefonja? Nekem még nincs. De lesz. Lesz, mert egyszerűbb vele az élet.

Miért?
Sok okból, de én itt csak azt az egyet emelem ki, amit a LinkedIn.com-nak hála én is biztos használni fogok.

 

Miért is? Két okból,

  1. költség hatékonyabb, ha nem kell mindenkitől elvennem a neki pénzbekerülő kártyáját és
  2. üzlet hatékonyabb, ha a LinkedIn-en is összekapcsolódhatok azokkal, akikkel - nyilván - az üzleti világban találkoztam.

Mi is ez a csoda. Ez a CardMunch. Egyelőre csak iPhone-ra, majd jön Blackberry-re és később Android-ra is, valamint létezik már Corporate CardMunch is.

Mit tesz ez a szoftver lefényképezi, majd élő EMBEREK beolvassák - elég nagy pontossággal, talán az ékezeteket nem ismeri fel - a névjegykártyán szereplő adatokat, majd megkeresi a LinkedIn-en a felhasználót és összeköti velünk. Az adatok nem csak a LinkedIn-en, de a saját CardMunch fiókjában és az iPhone-ján is elérhető lesz.

Azaz innentől minden névjegykártya hasznossá válik. Valamint nem kell ezentúl gyűjteni, halmozni a névjgeykártyákat.

A CardMunch ezt válaszolta nekem a LinkedIn-en: "CardMunch is currently only available in the United States, Canada, United Kingdom, Australia, and New Zealand Apple App Stores."

Míg egy CardMunch felhasználó elküldte nekem azt a linket, amivel talán le lehet tölteni itthon is: http://itunes.apple.com/gb/app/cardmunch-business-card-reader/id478351777?mt=8 érdemes kipróbálni, hátha sikeres lesz.

 

LinkedIn Képzés logóSzeretnél többet megtudni a LinkedIn-ről magyarul, hatékonyabban használni a LinkedIn-t, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a céged hogyan kommunikálhat jobban a LinekdIn révén?

Keresd meg a LinkedIn-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr44470633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása