new_linkedin_kepzes_logo.jpgMint a Linkedin-Képzés, elkötelezett híve vagyok a hatékony üzleti kommunikációnak.

Ezért elkezdek egy olyan blogot, amivel azok az emberek, akik már szeretnek engem (Linkedin-Képzés) a Facebookon, és akik a Linkedin-en is követnek és fejleszteni szeretnék Linkedin-es megjelenésüket, azok biztos szívesen olvassák majd heti egy-két bejegyzésemet.

Meghazudtolni nem tudom magam, a stílusom nagyon Bánki Tamásos, mit tehetek, Bánki Tamás vagyok.

Főleg az offline világban, mert online inkább Tamas Banki (linkd.in/TamasBanki, TamasBanki.com, twitter.com/TamasBanki).

A Linkedin-en 2007 októbere óta, egy hónappal a Facebook-os megjelenésem előttől vagyok jelen. 2010 májusa óta a mára már legnagyobbá vált magyar csoport, a Hungary Business Society tulajdonosa vagyok. Valamint a legnagyobb női csoport a Women's Budapest Networking Society vezetője is én vagyok.2011 óta foglalkozom az üzleti online kommunikációval. Az üzleti világ közösségi oldalának hatékony felhasználására való képzéssel. Ez a Linkedin-Képzés.

A Kürt Akadémia Net Works képzésén került sor a második Linkedin Képzésre. Az elsőt egy reklámügynökségnél, a Culture Clubnél tartottam.

2012-ben megírtam a Linkedin magyar Wikipédia oldalát, hogy, aki nem tud angolul, de szeretne egy áttekintő képet kapni arról, hogy mi a Linkedin.com az is olvashasson róla.

LinkedIn Képzés logóSzeretnél többet megtudni a LinkedIn-ről magyarul, hatékonyabban használni a LinkedIn-t, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a céged hogyan kommunikálhat jobban a LinekdIn révén?

Keresd meg a LinkedIn-Képzést +36 70 932 8054

A bejegyzés trackback címe:

https://linkedin-kepzes.blog.hu/api/trackback/id/tr834356745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánki Tamás | DrLinkedin.hu · http://DrLinkedin.hu 2012.06.25. 22:20:00

Rövidesen indul az angol nyelvű oldalam, és az angol nyelvű blogom is.

Itt az első angol bejegyzésem, ami magyarul is megjelent már: www.atcontent.com/Studio/Publication/View/8793748246775967p.text/
süti beállítások módosítása