$90 millióért - majd' 20,5 mrd Ft - vett app-et a Linkedin
2013.04.12. 10:00
A Google Readert épp mostanában zárja be az oriás start-up, mire felbojdult a hírolvasó piac.
A Linkedin most vette meg 90 millió amerikai dollárért (20 460 000 000 forint) a Pulse nevű ingyenes hír olvasó és tartalom megosztó platformot, írja a SocialTimes.com.
A cégnek 30 millió felhasználója van 190 országban. Több mint 750 tartalom forrásból dolgoznak és van Android és iOS felülete is.
A Pulse csapata átköltözik a Linkedin Mountain Viewban található központi irodáiba.
Az átállás alatt a Pulse természetesen működik tovább.
És néhány korábbi tartalom/marketing változás a Linkedinnél:
- 2012 októberében kezdték tesztelni a videós hirdetést, amit azóta már a magyar hirdetési piac is felismert (pl.: Invitel)
- 2013 februárja óta teszteli, kezdetben néhány kiválasztott felhasználóval a Szponzorált Posztot.
- 2013 márciusában kezdte tesztelni megint csak kiválasztott hirdetőkkel a SlideShare hirdetést (a SlideShare-t 2012-ben vette meg a Linkedin),
írja a Linkedin Marketing blogja.
Ezt a postot is Taubert István inspirálta.
Ahogy a Pulse blogja írja, az első közös Linkedin + Pulse feed a Linkedin Influencer feed. Ezáltal könnyebben férhetünk hozzá a világ legnagyobb elméinek írásaihoz.
Szeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com
Szerző: Bánki Tamás | DrLinkedin.hu
Szólj hozzá!
Címkék: android app Google iOS linkedin.com Linkedin Magyarul Taubert István
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.