Sponsored Updates a Linkedinen
2013.07.30. 23:41
Itt van, megtalálta, ez az ön hirdetési formája!
Meghalt a király, éljen a király!
Ma, mikor kivezette a Linkedin a Signalt, akkor bevezeti a Sponsored Updates-t, azaz a Szponzorált (Poszt) Taratalom.
Mi is ez?
A Sponsored Updates a Linkedin Céges oldalon megjelenő tartalmak jobb elérését segítik elő.
Mi kell hozzá?
Először is kell egy friss hír forrás (blog).
Aztán kell egy Linkedin Céges oldal.
És még kell egy Linkedin hirdetési fiók [amit a Linkedin Ads (http://bit.ly/hirdetesi-oldal) felületen lehet létrehozni], ahol a már létező célcsoportunkat tudjuk a Sponsored Updates-cel elérni.
Azaz egyes esetekben több embert érhetünk el egy-egy fontos üzenetünkkel, mint ahány követője a Linkedin Céges oldalunknak van.
Szerző: Bánki Tamás | DrLinkedin.hu
Szólj hozzá!
Címkék: hirdetés breaking news Linkedin Ads DrLinkedin.com Linkedin Céges oldal Sponsored Updates Szponzorált Taratalom
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.